Jak przygotować dobre case study ze współpracy z klientem?
Jak napisać case study?
Potraktuj case study jak dobry kinowy Blockbuster, który opiera się na sprawdzonych schematach z hollywoodzkich produkcji. Dobre case study skupia się na praktyce biznesowej. Unikaj lania wody i pisania baśni. Case studies korzystają z analizy danych i przyciągają potencjalnych klientów gruntowną analizą przypadku. Przede wszystkim pamiętaj, że nie Ty (lub Twoja firma) jesteś bohaterem tego działa, tylko Twój klient.
Studium przypadku
Opracuj scenariusz case study opierając się na poniższych punktach:
- opisz bohatera – kilka słów o kliencie i jego biznesie; po raz kolejny pamiętaj, że klient jest najważniejszy
- wybierz problem – opisz problem klienta z którym do Ciebie przyszedł; pokaż jak wygląda analiza dokumentów, która zdefiniuje problem do rozwiązania
- przedstaw przewodnika – przedstaw swoją firmę, która została przewodnikiem klienta w rozwiązaniu jego problemu
- przedstaw plan – opisz jak powstał masterplan rozwiązania problemu; to ważny element procesu jakim jest budowanie zaufania i wiarygodność dostawcy
- opisz proces wdrożenia planu – ramie w ramię z klientem
- szczęśliwe zakończenie – klient zostaje bohaterem i osiąga cele (założone KPI) przy Twoim znaczącym wsparciu ?
Podsumowanie case study
Po szczegółowej analizie Twojego case study, klient powinien bez wahania zgłosić się do Ciebie po realizację podobnej usługi. Mając dowód na sprawdzony model działania w Twoim wykonaniu w danej dziedzinie, łatwo przekonasz go do nawiązania współpracy.
Jeśli interesują Cię case study z bieżących projektów, zapraszamy do czytani bloga Prissani
—
Artykuł sponsorowany